Haber Giriş Tarihi : 04.10.2023 13.43 Haber Güncellenme Tarihi : 04.10.2023 13.43
Bina bugüne dek on binlerce öğrenci ve öğretmene yaptığı ev sahipliği ile tarihi görevini tamamlamış oldu.
Depreme karşı dayanıklı olmadığı gerekçesi ile boşaltılan binanın bahçesine aynı isimle yenisi inşa edildi.
Eti Anadolu Lisesi olarak eğitim faaliyetlerini sürdüren yeni bina da çocuklar şimdi daha güvenli bir şekilde öğrenim görüyor.
Yıkım faaliyetlerini seyreden yurttaşlar hüzünle baktıkları binaya ‘ Doğa’nın kanunu böyle. Her şey görev süresini tamamlayacak. Ve yerine yenileri gelecek. Binalarda tıpkı insanoğlu gibi. Ömür süresi dolunca mecburen gitmek zorunda.. ‘ şeklinde yorum yaptı. ( Haber : Uğur ÇINAR - Umut Haber )










