reklam
reklam
DOLAR46,6302% 0.12
EURO53,3129% 0.45
STERLIN61,6683% 0.13
FRANG57,7630% 0.48
ALTIN6.063,32% 0,57
BITCOIN59.164,01-3.395
reklam

ÇORUM’DA 83 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI

Yayınlanma Tarihi : Google News
ÇORUM’DA 83 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI
reklam

 

Çorum’da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte binlerce öğrenci karne sevinci yaşadı. Kent genelinde resmi ve özel olmak üzere 438 okulda eğitim gören 83 bin 402 öğrenci ile 7 bin 724 öğretmen, dönemin tamamlanmasıyla tatile girdi.

Karne dağıtım programı, İsmail Kakaç İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Törene Vali Ali Çalgan, Belediye Başkanı Dr.Halil İbrahim Aşgın, Milli Eğitim Müdürü Cemil Çağlar, Emniyet Müdürü Arif Pehlivan, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Programda öğrenciler karnelerini alırken veliler de okul bahçesinde heyecana ortak oldu. Tören, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Vali Ali Çalgan, konuşmasında öğrencilerin yoğun bir eğitim yılını geride bıraktığını belirterek, “Uzun ve yorucu bir eğitim-öğretim yılının ardından tatile kavuşmuş durumdasınız. Tatili iyi değerlendirin; spor yapın, gezin, dinlenin” dedi.

Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın ise öğrencilerin akademik başarılarının yanında iyi bir insan olarak yetişmesinin önemine dikkat çekerek, “Esas olan iyi ve güzel bir insan olmaktır” ifadelerini kullandı.

Okul Müdürü Cemalettin Tunç da Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin okulda başarıyla uygulandığını belirterek, öğrencileri bir üst kademeye ve hayata hazırlamak için çalıştıklarını söyledi.

reklam

YORUM YAP